۱۶ پاسخ

دیروز عکسش گذاشتی فک کردم ۱۴باشه
بچه منم اشتهاش خیلی خوبه ولی وزنش ب نظر خودم نسبت ب خوردنش کمه چکاب دوسالگی ۱۳بود
قدش چند بود

خوبه دیگ لاغر نیست
قد و وزنش بهم میخوره

منم همین طوره دخترم ورجه وورجه زیاد دارن میسوزه هر چی میخورن اینقدر من میرسم به دلا یکی دیگع بود ۱۵ بیست کیلو میشد اما ژنتیک مثل اینکه کنار تغذیه حرف اول میزنه من خودم دایی هاش لاغر بودیم بعد ازدواج وزن گرفتیم به پسرت بیشتر میاد باشه وزنش

اخی نوشجونش هرچقد میخوره توهم بده بهش

خب شاید قدشم بلنده

عالیه وزنش نزار اضافه وزن بگیره

خوبه گلم وزنش قدش بلنده ماشالا

بچه خواهر شوهر من سه سالشه فقط در حال خوردنه
اما قد و وزنش در حد بچه ی دوساله ی منه 😐

چیا میخوره این مهمه

ببین چشش میکنی دیگ چیزی نخوره؟
ژنتیکشه ماشالله بگو دختر

ماشالاش باشه
نوش جونش
گوشت بشه به تنش
الهی همش همینطور باشه
چیکار بچه داری بیام بزنمت 😡

زیاد دفع نداره؟شابد هرپی میخوره رو پس میده😂

وزنش خوبه که. دیگه کمتر وزن می‌گیرن و بیشتر رشد و نمو می‌کنن. جنب و جوش هم دارن

۱۲ کیلو کمه عزیزم قرار چقدر باشه خیلی هم خوبه پسر من ۱۰کیلو

عزیزم خیلی خیلی مثلا چقد میخوره؟

عزیزم ناراحت نباش قد و وزن ۹۰ درصد ژنتیکه

سوال های مرتبط