زایمان طبیعی بهتره یا سزارین ؟

۱۵ پاسخ

من برگردم عقب بازم سزارین انتخابمه🫠

من سز بودم هزاااربارم‌برگردم عقب بازم انتخابمه

اگر بدنت خصوصا عضلات کف لگن آماده باشه قطعا طبیعی بهتره ولی کسی که ندونه چیکار کنه و کلی درد بکشه و اذیت شه خب میگه بده
از طرفیم بعضیا ذاتا مخالف طبیعی هستن و انتخابشون سزارینه
دیگه بستگی به دید خودت داره

والا فقط تو ایرانه که همه سزارینو انتخاب میکنن و کسی یک کلمه خوب از طبیعی نمیگه چون راحت طلب شدیم اون فعالیت طبیعی بدنمونه .الانم انقدر بد میگن از طبیعی ادم میترسه که میخاد چی به سرش بیاد قراره چقدر داغون بشه درصورتی که تا دلت بخاد سزارینی دیدم ک اونام مثل طبیعی عوارض دیدن ولی نمیخان قبول کنن

سزارین

تا ابد طبیعی، خوشحالم از انتخابم👌🏻

یک زایمان طبیعی داشتم و یک سزارین، سزارین خیلی راحت تر بود برای من، درکل کسیو ندیدم سزاین شده باشه و بگه کاش طبیعی میاوردم ولی طبیعی ها خیلی هاشون پشیمون میشن من جمله خودم که زایمانم افتضاح بود و عوارضش تا دوسال باهام بود

من طبیعی بودم ‌قشنگ پارههه شدم فقط سزارین

سزارين بودم و باز هم برگردم عقب سزارين انتخابمه

قطعا سزارین

من طبیعی بودم راضیم تصوری از سزارین ندارم نمیتونم مقایسه کنم

من طبيعي بود زايمانم ولي برگردم عقب حتما ميرم سزارين

قطعا سزارین
خانم های ایرانی دیگه الان خیلی سخت طبیعی میتونند و پر از خطرات پیش بینی نشدست

من طبیعی بودم
از سزارینی ها بیشتر درد کشیدم
میگم سزارین بهتره

هر کدومشون یه مزایا و معایب دارند برای یکی بهتره طبیعی برای یکی سزارین
من تجربه جفتشون دارم برای من سزارین بهتر بود تا طبیعی

سوال های مرتبط

مامان آوان🧚‍♀️ مامان آوان🧚‍♀️ ۴ ماهگی