از چند هفته باید مغزیجات بخوریم من هنوز نخریدم از بس گرونن؟؟

۱۲ پاسخ

قرار نیست عین غذا بخوری که روزانه چنتا دونه کافیه بنظرم
من خودم یه کیلو میگیرم یکماه اینا میخورم روزانه چنتا دونه از شانس ما همه چی گرونه

من اصلا مغزیجات دوست ندااااارم چیکا کنم گردو ب زور با پنیر میخورم فقط

من از اول بارداری ۴ مغز میگرفتم و میخوردم
سر جمع روزانه ۱۵ دونه مغز کافیه
بیشترش بی فایده ست
یکمم برای زایمان و توی کاچی لازمه داشته باشی

خیلی گرون شده ، من دیروز پسته خریدم معمولی خیلی درشتم نبود کیلو ۲۵۰۰

نیازی نیست زیاد بخری عزیزم
برو بادام درختی ، پسته ، گردو ، بادام هندی ، فندق از هرکدومشون ۱۰۰ گرم خامش رو بگیر و آسیاب کن حالا آسیاب خیلی ریزم نه که خاصیتش کم شه ، تو شیشه کن و بزار یخچال و روزی یک قاشق بخور صبح ها ، اینطوری دیرهم تموم میشه و هم بصرفه درمیاد برات

من از اول بارداری میخورم هر روز
مخصوصا گردو

بادام درختی بخور مقوی تر هست وپر فایده

واقعا من یه مقدار بد عید خریدم بدون نمک
روزانه از هر کدوم ۴تا میخورم

من خودم یه بار پسته میخرم می خورم ، تموم که شد بادوم میخرم و...همه رو باهم نمی خورم هر دفعه یکی رو میخرم و می خورم

آره خیلی هم گرونه سعی کن بادام درختی بگیری بخوری با گردو هم خوبه

خداروشکر اجیلای عیدمون هست
منم نخوردم نگه داشتم ببینم کی بخورم خوبه😂😂

دیگه باید بخوری از الان
گردو با کشمش بخور
بادوم بگیر شیر بادوم درس کن

سوال های مرتبط

مامان مامان سوگل مامان مامان سوگل هفته سی‌ویکم بارداری