۱۴ پاسخ

گرونی گرونی 🎵🎵🎶🎶🎶درماندگی و ج ن گ 🎶🎶حالا بشین گریه کن بَبَم جان🤣🤣🤣

آهنگ به تموم عالم حال منم خرابه....از خانم مهستی عزیز

من پریودیم تموم شده تازه ولی هنوز تو فاز غمم

یاد دوست پسرت بیفت ک بهش نرسیدی😂😂

ب۱ بخور . اعصابتو تقویت میکنه
و خوشحال شو ازینکه باردار نیستی🫠🫠

به دادم برس که داغونه حالم

من اینجور وقتا به همسرم میگم بیا دعوا کنیم بلکه گریه کنم آروم بشم 😀

بنظرم برو فروشگاه دوتا بسته نوار بهداشتی بخر موقع دیدی چقدر گرونش کردن خود به خود اشکت میاد😂😂

هی خواهر هممون مثل توییم دوران پریودی فقط دلمون گریه میخاد

داریوش بزار
روزبه بمانی بزار
با هردوشون گریه میکنی

😂😂😂😂😂

😂😂ای خدا منم احتیاج دارم پریود بشم گریه های بعدشم ترجیح میدم😂

وااااای🤣🤣🤣

آهنگای آرمین

سوال های مرتبط

مامان آسناو آرتین مامان آسناو آرتین ۵ سالگی
تا حالا شده به سلامت روانتون شک کنید من امروزشک کردم تصمیم گرفتم که در حتما پیش روانپزشک. من دوتا بچه کوچیک دارم دخترم چهار سال ونیم پسرم دوسالشه. پسرم شیطونه البته مقتضی سنشه از اون زیاد ناراحت نمیشم اما دخترم متاسفانه تاخیر داره درکش خیلی پایینه حتی از پسرم که دوسالشه خیلی پایین‌تره بماند که برا سلامتیش همه کاری کردیم از انواع دکتر گرفته تا کاردرمانی و گفتار درمانی. بازی درمانی. نورو تراپی. خدارو شکر خیلیم پیشرفت کرده بلاخره با اینم کنار اومدم سپردمش دست خدا متاسفانه چون درکش پایینه خیلی خیلیییییی گریه میکنه خیلی سختم آروم میشه ولی این گریه کردنا منو دیونه کردن به مرز جنون میرسم گاهی حس میکنم پتانسیل اینو دارم که اون لحظه یه آدم بکشم در این حد روانی میشم. امروز یه چرت زد از خواب پا شد بی مقدمه شرو به گریه کرد هر چی خواستم آرومش کنم نشد گفت غذا میخورم هر چی خواست براش آوردم. گفتم فقط آروم شه اما نشد. عدسی خیلی دوس داره بخاطر اون اکثرا درست میکنم از دیروز یه مقدار مونده بود گفت اونو میخوام براش گذاشتم اما باز جیغ و گریه که نمیخورم. گفت نیمرو میخورم خواستم براش درست کنم انقد گریه کرد جیغ زد تخم مرغا از دستم افتاد شکست با تابه تو دستم انقد خودمو زدم انقد به سر و کلم زدم که الان همه بدنم درد میکنه بعدش زود رفتم تو اتاق در و بستم گوشام گرفتم تا صدای دخترم رو نشنوم انقد گریه کردم آروم شدم بعدش زنگ زدم مادرشوهرم که طبقه پایینه که ببرتش بلکه یکم آروم شه اونم اومد تا حال و روز منو دید یه لیوان آب سرد داد دستم دخترمم برد خداروشکر تا اون بردش آروم شد. اما من با اینکه آروم شدم اما هنوزم دستام میلرزه تپش،قلب دارم برا حالم نگرانم
مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۴ سالگی
پوشک شیر خشک هر کی پیامم دید بگید چیکار کنم
دخترم خیلی خون گرم و مهربون باهمه زود دوست میشه دلش میخواد همه ازش راضی باشن کل اسباب بازیاش میاره با بچه های دیگه همش میگه دستم چی دوس داری برات بیارم یا بیا بازی
ولی ی چندتا اخلاق بد داره
یکی این ک خدا نکنه دوستش بگه منم این اسباب بازی رو دارم میگه چرا داره باید نداشته باشه انگار حسادت داره خیلی ناراحتم هیچیم براش کم نزاشتیم بخدا
یکی دیگه خیلی گریه میکنه بادکنکش امروز ترکید کلی گریه
اسکوترش کشش در اومد از ساعت ۹ونیم شب تا ده و ربع نشسته گریه منم ی بشکون از بازوش گرفتم کبود شد دستم بشکنه خیلی مادر بدیم خدا از سر تقصیراتم نگذره
خیلی بهانه گیر و غر میزنه دیگه خسته شدم دیروز دختر عمش خونمون بود دلشتن بازی میکردن
یهو‌دختر عمش گفت مامان رفتنی بریم برام از درخت توت بچین یهو رفت پرید روش میخواست بزنش میگفت چرا میخوای توت بچینی درختای توت مال منه
انقدر عذاب میکشم هر جا میرم فقط گریه همه نگام میکنن
ببخشید طولانی شد