۱۲ پاسخ

شمایی ک دردای اندومتریوزو کشیدی درد طبیعی رو میتونی تحمل کنی من زمانی ک زایمان کردم ۲۰سالم بود آندومتریوزم ندشتم ولی تحمل کردم اون موقع دیگه بخاطر ذوق دیدن بچت تحملتم بیشتر میشه

دردش درحد شکستن تمام استخوان های بدنته ولی بعد زایمان هیچگوووونه دردی نداری.الان انقد روش های بی دردی اومده ک بنظرم ارزش نداره واس یک ساعت درد نکشیدن چندلایه شکمتو پاره کنن

من دوبار طبیعی دوتا تپلی رو زاییدم🌱❤
دردش طاقتفرسا هست ولی درحد پریود شدید....بعدش انقدددد سبک و سرکیف و باانرژی میشی ک انگار ن انگار

دردش خیلی بده ولی برای من دوساعته به دنیا اومد بعدشم درد خبری نبود خودم کارام می کردم انگار نه انگار من بودم ازدرد جیغ می زدم😅

من سر دخترم فق میخاستم بمیرم تا از درد راحت شم وحشتناک بود

راستش من الان که سه سال از زایمانم گذشته درست یادم نمیاد شدت درد در چه حدی بود فقط یاوم میاد تند تند میگرفت هی نفس نفس میزدم تا ول کنه (من تو شرایط سخت نمیتونم جیغ بزنم)
یه ذزه اون آخرا آدم گیج میشه نمیدونه چی داره میشه

بنظر من اصلا نباید به تجربه بقیه گوش کنی مخصوصا مامانای اینجا من حتی مامانمم منو از زایمان طبیعی میترسونه اما همه چیز به امادگی بدن و توانایی و استانه دردت داره 🫠😅 اینجا همه چیز خیلی بزرگنمایی و غیرمعقول گفته میشه مثل طول سرویکس کیسه اب ازمایش گلوکز و … 😂🤦🏻‍♀️

اوووووه فکر کن چند بار آوم میکشن باز زنده میکنن تا اون حده

باخوندن کامنتا مطمئن شدم که باید سزارین شم

وایی فقط سزارین من که اطرافیانم اصلا خوب نمیگفتن راجب طبیعی خداروشکر بچه اولم بریچ از آب دراومد و سزارین شدم این یکی هم خداروشکر سزارینه🤲❤️

من دردش رو کشیدم بچم سزارین بدنیا اومد خیلی وحشتناک بود

میشه تحمل کرد طبیعی رو من بااینکه کیسه آبم شب قبلش پاره شد خوب بود
اگه کیسه آب همون لحظه پاره شه ک دردت خیلی کمتره

سوال های مرتبط