۴ پاسخ

منم روستام نه جایی میرم نه دوست دارم کسی بیاد وبره رفت آمدرو دوست ندارم از تنهایی لذت میبرم
هرکسیو به محیط خونت نیار چون محیط روستا کوچیکه

منم روستام هیچ کاری ندارم ،همش خونه ام بیقرارم وبی تاب نمیدونم چیکار کنم

من هم تابلوفرش میبافتم که تموم شد دیگه
هم بافتنی میبافم
مثلا قلاب‌بافی بلدم یه چیزی میخوام ببافم فیلمشو از تو کانال بردارم از رو همین میبافم خیلی خوبه

شیرینی پزی

سوال های مرتبط

مامان 🧿❣️شروین ❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین ❣️🧿 ۷ ماهگی
مامان آیهان👶🏻🫀 مامان آیهان👶🏻🫀 ۴ ماهگی