من بارداری قبلی گلوکز خیلی بد بود زایمانم خوب بود😁
من بارها واسه تاپیک مامانهایی ک گفتن بیاین از تجربه سزارین و طبیعی بگین نوشتم که اصلا تجربه اونا ربطی به شما ندارن غیر از اینکه شما رو بترسونه
دقیقا همینه
هر کسی تجربه اش بستگی به شرایط بدنی و روحیش داره
ممکنه طرف حال روحیش خوب نبوده یهو خیلی فشار بهش اومده، یا یکی کلا تحمل دردش کم بوده
کاملا بستگی به فرد داره
من سر بچه اول و دومم آزمایش گلوکز واسم شوخی بود اونقد راحت شربتو خوردم و خلاص سر این بچم تا خوردم سر گیجه و حالت تهوع عجیبی گرفتم چندبار داشتم بالا میآوردم
عزیزم بیین بستگی به بنیه شخص داره، فیزیک بدنش، نوع تجربه اش حین زایمان و...
مثل پریودی که برای همه یکسان نیست
وای اره 😅منم با گلوکز خیلی حال کردم
اینجا فقط میترسونن😂
واقعا باهات موافقم خدا برامون بخواد خوب رقم بخوره😍😅
دقیقا عزیزم، همه چی بستگی ب شرایط روحی جسمی و ظرفیت و حتی دیدگاه طرف داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.