۲ پاسخ

میتونی مثل مرغ مزه دار کنی بزاری روی سیخ توری کباب کنی همونجور سالم
یا توی فر.شکم پرم میشه
یا توی خورشت و آبگوشت
تقریبا مثل مرغه دیگه

عزیزم با سیب زنینی و هویج و پیاز نگینی میریزم داخل شیشه یکم زردچوبه و نمک میزنم میزارم داخل اب بپزه بعد درمیارم گوشتشو ریش ریش میکنم و میکس میکنم

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز ۱ سالگی
مامان آرسام💜 مامان آرسام💜 ۱ سالگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱۷ ماهگی