نه زیر ده سال انجام نمیدن
من که ده سالم در شده بود ولی باز دکترم انجام نداد گفت ریسک
یه خانوم توی دوستای من هست مامان جوجه رنگیام اون اینکارو کرده
منم فکر میکردم باید ۱۰ سال بگذره ولی اینطور نیس.
خانومه یه گروه ایتا داره و تمام اطلاعاتی که درباره این زایمان( ویبک) لازمه اونجا گفتن بهش پیام بده بگو ببرت
فک نکنم
باید از دکتر سوال کنید..
من شنیدم ۱۰ سال باید بگذره
من شنیدم ۱۰سال باید بگذره
ن فک نمیکنم ریسک داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.