۷ پاسخ

نه زیر ده سال انجام نمی‌دن
من که ده سالم در شده بود ولی باز دکترم انجام نداد گفت ریسک

یه خانوم توی دوستای من هست مامان جوجه رنگیام اون اینکارو کرده
منم فکر میکردم باید ۱۰ سال بگذره ولی اینطور نیس.
خانومه یه گروه ایتا داره و تمام اطلاعاتی که درباره این زایمان( ویبک) لازمه اونجا گفتن بهش پیام بده بگو ببرت

فک نکنم

باید از دکتر سوال کنید..

من شنیدم ۱۰ سال باید بگذره

من شنیدم ۱۰سال باید بگذره

ن فک نمیکنم ریسک داره

سوال های مرتبط

مامان کاوه مامان کاوه ۳ سالگی
مامان nini_naz مامان nini_naz ۲ سالگی
مامان ویهان مامان ویهان ۲ سالگی