خانوما من کمرم درد مبکنه نکران شم یا طبیعیه
؟؟؟!!!؟

۳ پاسخ

اوزیاد روپاوایسادی منم وایسم درد میکنه ترشحم پیدامیکنم

از کار زیاده؟ از فعالیت زیاد اگ هس مراقب سرویکست باش
اگ نه
ک طبیعیه استراحت کن

طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان 💙💙💙💙 مامان 💙💙💙💙 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته بیست‌وششم بارداری