۸ پاسخ

قند ناشتا و بعد صبحانه ات خوبه
دکتر داخلی به من گفت ناشتا زیر ۹۰ دوساعت بعد هر وعده غذایی زیر ۱۲۵ باشه یعنی خوبه

تجربتو اگه میشه بهم بگو شاید استرسمو کمتر کنه ممنونم

نه اینا دیابت نیست

منم ۲۶هفته ازمایش گلوکزم ناشتا۹۶ یکساعت بعد۱۵۰بود بهم قرص داد ۱۰روز دیگه دوباره ازمایش بدم تو ۲۸ هفته قندت بالا بود دیگه دارو استفاده نکردی

منی ک قند ناشتام ۱۰۸ بود 🥲🥲🥲🥲

نه نیستی خداروشکر خیلیم خوبه قندت ،رژیم گرفتی و دارو خورردی؟

عزیزم هرچی دکترت گفته انجام بده

اینم بگم با دستگاه قندمو نگرفتم رقتم آزمایشگاه آزمایشو دادم

سوال های مرتبط