۷ پاسخ

بله من

من‌
خیلی جوابه

بله نزدیک ۱۰ کیلو فقط نخوردن شیرینی و نوشابه و‌کیک و هر چیزی که شیرینی داره

من کلا علاقه ای به چیزای شیرین ندارم قندشکرم خیلی وقته حذف کردم اززندگیم ولی خب اضافه وزن دارم😄

حدف قند تنها که فایده چندانی نداره
شما قند رو‌حذف کنی کالری دریافتیت بیشتر از نیاز بدنت باشه فایده ای نداره
ارد سفید و روغن هم به اندازه اون قند اضافه وزن میارن
ولی بی تاثیر هم نیست

من هردفعه بخام رژیم بگبرم فقط قند و تنقلات حذف میکنم ده کیلو راحت کم میکنم

من الان دو هفته هست نوشابه ، قند، شیرینی ، کیک ، هر چیزی که شیرین هست رو گذاشتم کنار انشاالله که نتیجه بگیرم

سوال های مرتبط