بله من
من
خیلی جوابه
بله نزدیک ۱۰ کیلو فقط نخوردن شیرینی و نوشابه وکیک و هر چیزی که شیرینی داره
من کلا علاقه ای به چیزای شیرین ندارم قندشکرم خیلی وقته حذف کردم اززندگیم ولی خب اضافه وزن دارم😄
حدف قند تنها که فایده چندانی نداره
شما قند روحذف کنی کالری دریافتیت بیشتر از نیاز بدنت باشه فایده ای نداره
ارد سفید و روغن هم به اندازه اون قند اضافه وزن میارن
ولی بی تاثیر هم نیست
من هردفعه بخام رژیم بگبرم فقط قند و تنقلات حذف میکنم ده کیلو راحت کم میکنم
من الان دو هفته هست نوشابه ، قند، شیرینی ، کیک ، هر چیزی که شیرین هست رو گذاشتم کنار انشاالله که نتیجه بگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.