خانم های خرم آباد آزمایش مربوط به NT رو کجا انجام میدید ؟؟

۳ پاسخ

من ساختمان خورشید اقای روشنایی عالی بود

ان تی و آنومالی فقط آراد

من آراد دادم خوب بود یازده هفته جنسیتم گفت

سوال های مرتبط

مامان فاطمه‌یاس🪻🪴 مامان فاطمه‌یاس🪻🪴 روزهای ابتدایی تولد
مامان قندعسل😍🍰🍬 مامان قندعسل😍🍰🍬 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته بیست‌وپنجم بارداری