عزیزدلم من بارداری اولم تا ده هفته هم صبر کردم ولی همچنان پوچ بود
بدون هیچ قرصی با گرمیجات و فعالیت زیاد دفع کردم
آنقدر تمیز که بقایا هم نداشتم
کی گفته قرص بخوری باید حتما ؟
نگران نباش تو بدنت طبیعی اونو وقع میکنه چون فقط ساکه یکم باید کمکش کنی همین ♥️♥️
خدا بزرگه نترسی ها
اصلا زیر بار هزینه نرو
عمدی که نمیخوای سقط کنی مورد تو قانونیه
تلاشتو بکن توی خونه
نهایتا برو پیش یه دکتر دیگه یا بلوک زایمان بیمارستان تامین اجتماعی
متاسفم عزیزم
برای منم پیش اومد حدود ۱۸ روز پیش
من تو خونه با خوردن گرمیجات و فعالیت زیاد سقط کردم
دمنوش زعفران گلاب نبات
دمنوش تخم شوید
دمنوش سیاه دانه
رازیانه دارچین
خرما
دیگه هرچی گرمی بود خوردم
ورزش هایی که مخصوص زایمانه و به باز شدن دهانه رحم کمک میکنه رو انجام دادم
دراز و نشست
پیاده روی تند
طناب بازی
۲ روز استفاده کردم بعد درد پریودی شدید داشتم حدود ۲ ساعت بعد تموم شد
سونو دادم بعد یک هفته بقایا هم نموند
فقط بعد از سقط یه ورق قرص آنتی بیوتیک برای جلوگیری از عفونت باید مصرف کنی
دکتر به من داکسی سایکلین داد که من حساسیت داشتم عوضش کرد به آزیترومایسین ۲۵۰ روز اول دو عدد باهم بعدا روزی ۱ عدد
اصلا دکتر برای دارو سقط نسخه نمیده
من پیش چن تا دکتر رفتم هیشکدوم نسخه ندادن
فقد ی دکتر یکیو معرفی کرد ی شماره داد گف هماهنگ کن باهاش منم هماهنگ کردم گرفتم
من اذر پارسال گرفتم ۴ خورده ای فک کنم
اصلا نیازی به دکتر متخصص نیست برو بیمارستان بخش زایشگاه اونجا همون قرصا رو بهت نرخ دولتی میدن و تحت نظرشون سقط میکنی
منم دفعه اول رفتم بیمارستان یروز بستری بودم با شیافت وزیر زبونی زود دفع سد این دفعه مبخوام توخونه باشم بیمارستان حالمو بیشتر خراب میکنه
برو اورژانس بیمارستان دولتی تامین اجتماعی رایگان میشه برات بستری می کن
برو بیمارستان دولتی عزیزم اونجا باهزینه ی کم انجام میدن چون نامه ی سقط داری
عزیزم برو بیمارستانی که بیمتون رو شامل میشه فداتشم
من دکترم قرص لتروزول بم داد سقط کردم
عزیزم دردتو میفهمم خدا بهت صبر بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.