اره من بیمه مان ایران کردم بزرگ که بشه بازنشستگی داره کمک جهزیه و ... از سال اول تولدش ریختم ماهی صد بود اونموقع من سالیانه میریزم پارسال اگه اشتباه نکنم نزدیک ۴ تومن شد
برای خودمم بیمه کردم
منم خودم و پسرمو بیمه خاورمیانه کردیم ولی همش میترسم کلاهبرداری باشه 🤣🤣
عزیزم اگه بیمه عمر انجام دادین حواست باشه حتما گزینه با تورمش رو انتخاب کن اینجوری سالیانه قیمتش بیشتر میشه ولی در آخر با توجه به تورم جامعه بهتون پول پرداخت میشه.ولی اگه تورم رو انتخاب نکنید پولی که در آخر میگیرید با توجه به تورم اصلا به درد نمیخوره
بله عزیزم ما هم بیمه کردیم هم خودم هم همسرم هم بچه هام بیمه ما پاسارگاد هستش ولی فکر میکنم با توجه به وضعیت اقتصادی تا چند سال آینده مبلغ قابل توجهی نباشه و بدرد نخوره زیاد
خیلی فکر میکنم که باز خرید کنیم و کنسلش کنیم برای پوشش هایی که انتخاب میکنیم هم خیلی کم میکنن وامش هم درصد کارمزدش بالاست کلا به نظرم به درد نخوره
اره پدرشوهرم بیمه پارسیان کرده پسرمو
آره عزیزم ما کلا بیمه عمر درست کردیم خودمو همسرمو بچم
من بیمه ما کردم از۳ماهگیش
منم بیمه عمر کردم ولی طبق محاسباتم اگر از همون اول با همون پول براش طلا میخریدم خیلی بهترش بود🤧
اره عزیزم من دخترمو از ۴ ماهگیش کردم امسال فک کنم میشه ۶ ساله ک میریزیم بیمه خاور میانه.میگن مزایاش ازبقیه بیمه ها بیشتره
بله من پسرم بیمه کار آفرین کردم تازه البته
بله من بیمه عمر پارسیان کردم امسال هم بعد ۵ سال اولین وام شو گرفتم . خودم و همسرم هم ۸ سال بیمه عمر شدیم... بعد ۵ سال که گذشت وام شو گرفتیم تا الان ۳ بار وام گرفتیم خیلی هم خوبه وامش
بعله عزیزم من از ۵روزگی ریختم براش
بیمه پارسیان
از۷۰۰شروع کردیم
هرسال ۳۰درصد افزایش داره
تکمیلی هم بیمه ایران من از بیمارستان کردمش با بیمه تامین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.