۵ پاسخ

این همه بچه بخاطر زردی دستگاه میرن
این حرفا چیه اخه دل مادرو ترس‌میندازن عقل ندارن بخدا
بیمارستان بستری کنی خیلی بهتره رسیدگی بیشتره

دخترم سه روز تو خونه زیر دستگاه بود سه روز بیمارستان این حرفا چیه

نه بابا این چه حرفیه اخه بزار بچه رو
من بچه داداشم زردیش بالای ۲۰ بود که گفتن باید‌خونش عوض بشه چند وقت بستری بود مدام زیر دستگاه بود الان کلاس دومه انقدرم ماشالله فضوله که نگو

نه همچین چیزی نیس بچه من دو روز بود

ن عزیزم همچین چیزی نیست نگران نباش بزار زیر دستگاه خوب میشه

سوال های مرتبط