خوبه عزیزم ولی ترمیم کننده بزن رده بخیه هات نمونه
چقدر کم برش زده برای من از این ور تا اون ور هست ولی خوب زده ها تمیزه ولی طولش بیشتره برامن
من اصلا ازهمون اولم جاش دیده نمیشدازشماهم خوبه
عالیه . برای من خیلی بد بخیه زده تیکه تیکه پوستمو رو هم آورده خیلی بد شده
خیلی خوبه
خوبه خیلی حتما ترمیم کننده هم بزنید زودتر خوب بشه
میگم شما هم بالای بخیه هاتون ورم داشت؟؟یا از همون اول اینجوری صاف بود؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.