خانوما جای بخیم چطوره خوبه بنظرتون

تصویر
۷ پاسخ

خوبه عزیزم ولی ترمیم کننده بزن رده بخیه هات نمونه

چقدر کم برش زده برای من از این ور تا اون ور هست ولی خوب زده ها تمیزه ولی طولش بیشتره برامن

من اصلا ازهمون اولم جاش دیده نمیشدازشماهم خوبه

عالیه . برای من خیلی بد بخیه زده تیکه تیکه پوستمو رو هم آورده خیلی بد شده

خیلی خوبه

خوبه خیلی حتما ترمیم کننده هم بزنید زودتر خوب بشه

میگم شما هم بالای بخیه هاتون ورم داشت؟؟یا از همون اول اینجوری صاف بود؟؟

سوال های مرتبط

مامان رایان و ایرن مامان رایان و ایرن ۵ ماهگی
مامان گل پسرام💙 مامان گل پسرام💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی