۱ پاسخ

سلام
من ب چسبی ک زده بودن روی بخیه ها حساسیت داشتم تاول زده بود
رفتم دکتر بهم کرم داد زدم کم کم خوب شد
ولی الان ردش مونده و نرمه😓

سوال های مرتبط

مامان روژان و ژینا مامان روژان و ژینا ۴ ماهگی
مامان هدیه خدا 🤎🦫 مامان هدیه خدا 🤎🦫 ۲ ماهگی