برای دخترمنم دقیقا همینجوری شد..کاریش نمیشه کرد اصلا نباید انگولک کرد یا دارویی بهش بزنی..باید منتظر بمونی خودش بترکه تخلیه شه..برایه دختر من تقریبا تا۱۵روز بزرگ شدن و تخلیه شدنش طول کشید..بازم شرایط بدنی بچه ها باهم فرق داره یکی زودتر یکی دیرتر
اصلا دست نزنین بهش، اگه دیدین خیلی اذیته حتی شده آنلاین ویزیت بگیربن و بپرسین ولی دست نزنین خودتون بهش
برا پسر منم همین شده دست نزن بهش موقع بغل کردن و شیر دادنم حواست باشه فشار ندی دردش بیاد ،به مرور خودش خشک میشه خوب میشه
نگران نباش طبیعیه
اصلاااا بهش دست نزنید
وای چه پایین زده ببر متخصص ببینه کدوم بیمارستان زایمان کردی؟!
اصلا نباید دست زده بشه
چرا این همه پایین زده
اونی که برا پسرم واکسن زد گفت ممکنه جاش بجوشه
مال منم دقیقا داره اینجوری میشه اصلا رو دختر اولم اینجوری نبود
ببین گلم اصلا نگران نشو
من میدونم چیه دکتر بردیم داداشامو خودمم اینجوری شدم
دکتر گفت که نوزادیی که بعد واکسن اینجوری میشن اتفاقا سیستم ایمنی قوی ای دارن و نشون میده گلبول های سفید حسابی فعالیت کردن اون ویروس یا موجود ناشناخته داخل واکسنو از بین بردن پس زدن سمت بیرون شده این
بعد یا خودت باید تخلیه کنی یا نه ببری دکتر انجام بده
آخیییی بچم چرا اینجوری شده...
البته مال دختر منم اینجوری شده بود ولی جاش کوچیک تر بود احتمالا بد براش زدن...ولی خیالت راحت باشه جاش اذیتش نمیکنه
آخی عزیزم ،😥
از دختر منم همینطور جوش شد
بعد باباش ترکوند
الان خوب خوب شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.