۵ پاسخ

انشاالله با دارو رد میشه درداش

انشاالله دامادش کنی🥰💐💕

الهییی خیلی گناه دارن، البته بیشتر از اونا ما مامانا هم گناه داریم باید درد اونا رو هم تحمل کنیم ک کار سختیه

هیچی بدتر از کولیک نیس

رفلاکس که همه دارررن🙄🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان حلماورادوین🥰 مامان حلماورادوین🥰 ۶ ماهگی