۹ پاسخ

بمیرم چقدر غصه شیر نخوردنش زیاد بود غصه اوف شدن تورم خورده چقدر بچه تم نازو قشنگه
کاش ب حرف چارتا ادم بیسواد این تروماهارو ب بچه ها ندیم چسب دیگه چه اشغالی بود زدی دختر

اتفاقاازشیربگیری خیلی بهتره من دخترم ازشیرکه گرفتم حتاوزن گرفت به غذاافتادالان فقط شیرپاستوریزه میدم

میفهممت
منم روز اول دوم اونجوری بودم تازه شباک میخابه اوج غمم میش
ولی الان بهتر شدم و اینک گم جقد راحت شدم ازینک دغدغه دیگ ندارم هرجایی بکشم بالابچه رچسبه دیگ راحت کامل غذاشو میخوره الحمدالله
سخت هس ولی وقتی غذا میخوره کلییی امید میده

و ابنکه یکم از شیر میگیری لاغر میشن ولی بعدش اوکی میشن غذا میخورن الان من دغدغه پستونکو دارم بکسره تو دهنش قبلا موقعه خواب بود الان داعم میگه بده

الهی یکم سخته جندروزه اول منم یک هفته طول کشید همش حالم بد بود بعدش اوکی شدم ولی نه دوشیدم نه قرصی خوردم خودش به مرور خشک میشه

منم دیروز گرفتم بچم دیشب بیدارمیشد گریه میکرد من مردم براش😭

سینتون وچکار کردید برا من یکم سفت شده درد دارم

چرا چنین فکری میکنی عزیزم
خلاصه ک باید گرفت اوایل همینطوریه منم یک هفته نشده گرفتم هنوز کنار نیومدم باهاش 🥹🥹🥹🥹

عزیزم ناراحت نباش شیر مادر بعد دوسالگی هیچ خاصیتی براشون نداره .خداحفظش کنه مثل ویهان من بوره 🥰🥰

سوال های مرتبط