۸ پاسخ

من بچم خیلی بی قراری می کرد( ۴ روزگی) با ولع پستونک میخورد فکر میکردم دل درده بردم دکتر گفت زیر ده روز بچه چیزی به نام دل درد نداره از گرسنگیه گریه هاش
بهش شیر خشک کمکی داد از فرداشم شیر خودم راه افتاد واقعا بچه اوکی شد .

با برنج هات زیره بخور

حتی گفت تا ۳ هفته ام کولیک نمیگیرن من بچه ام از گشنگی گریه میکرد فکر میکردم شکمشه

عزیزم حتما سیر نمیشه من بچه ام همش گریه میگرد شب تا صبح بچه اولم بود نمیفهمیدم بردم دکتر گفت بچه ها یا گرم شون باشه یا سرد یا سیر نشن یا جاشون خشک نباشه یا شکم درد داشته باشن گریه مطکنن گفت فقط با اینا گریه مطکنه

بعد هروعده غذات عرق نعنا بخور
غذاهای سردی و نفاخ هم نخور
تو ویزیت بعدی به دکتر بگو وضعیت رو
خیلی زوده برای این موضوع ولی فعلا لبنیات هم نخور ببین بهتر میشه؟اگه شد حساسیت به پروتئین گاوی داره
زردی رو هم جدی بگیر بالا نره

رازیانه بخور

برا اینکه نفخ شیر بره اولا غذاهای نفاخ سعی کن نخوری بعدم اگر خوردی بعدش عرق نعنا یا عرق زنیان یا چایی نبات بخوری

ببرش دکتر شاید برا کولیکه بهت دارم میدن خوب میشه

سوال های مرتبط