۷ پاسخ

اصلاً قطره نباید با شیر قاطی بشه باید نیم ساعت قبل و بعدش حتی یک ساعت شیرش ندی معلومه بالا میاره

قطره آ د ویوا کیدز بده هم خوشمزس هم چرب نیس خیلی

من ک دکتر بم گف اینکارو کنم همیشه میکنم اوکیه خالی میدم بالا میاره

عزیزم قطره آد چرب و سنگینه با شیردهی باید حداقل بیست دقیقه فاصله بدی چرا قاطی کردی با شیر معده بچه رو از الان 😏

از شیشه شیر میوفته اینجوری

من اینو به مهلا میدم راحت میخوره قبل از شیر بده قطره آد ی خورده سنگینه

تصویر

تو که زحمت کشیدی بچه بالا اورد معدش خالی شد میخواس قطره رو دوباره بدی دیگه چیزی نداشته بالا بیاره میخورده…البته اگه بعداز خوردن شیر بالافاصله بالا اورد

سوال های مرتبط