۳ پاسخ

خود آدم مستعد افسردگیه هی به بدنش نگاه میکنه این آقایونم نظر بی جا میدن
بهش بگو پول بده یه ساعت بچه رو بگیر بدون اینکه زنگ بزنی من برم باشگاه

آدم همینجوری ناراحته اندامش هست بعد زایمان یکی ام که یچی میگه آدم بیشتر حرصی میشه .توجه نکن عزیزم به خودت فرصت بده .کار کمی نکردی که یه بچه رو تو بدنت پرورش دادی .واس من بعد دوماه تازه داره کم کم میره تو .هنو شلوارهای قبل بارداری اندازم نمیشه

بعضی ها هم باید همه چیو به روی آدم بیارن چی میشه نگی خودمونم میدونیم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد