۳ پاسخ

اشکال نداره دوز بعدی شو ک بدی خوب میشه
نئوتادین هم خوبه

والا من وقتی دخترم سرما میخوره روزای اول سیتریزین نمیدم اگه جلو آبریزشش رو بگیری میمونه فقط اسپری بینی سدیم کلراید بزن هر چی بیشتر بهتر

اسپری بینی بزن زودتر بیاد عفونت نکنه

سوال های مرتبط