خانما برای اشتهای بچتوم شربت میدید چه شربتی و چقدر؟

۵ پاسخ

زینک مولتی پدیابست خوبه

من زینکوویت میدم خوبه روزی دو سی سی

بیبی جویس بخاطر دندان گاهی بی‌اشتهایی میشن

دکتر برای پسر من زینک داد

منم میخام
ولی شنیدم زینک خوبه

سوال های مرتبط

مامان نيلماه 🌊🌙 مامان نيلماه 🌊🌙 ۲ سالگی
مامان محمدسام مامان محمدسام ۲ سالگی