بلی
نه
مگه باید ببریم؟؟
بله
من توبیمارستان انجام دادم وفتی هم بردم برای شنوایی کارت رودیدگفت نیازی نیست تانه ماهگی اگه بخوایی خودت پذیرش می کتم گفتم خوب نیازنیست چراپذیرش کنم نکردم
البته ماهی یه بارچکاپ پیش متخصص میرم همه چی چک میکنه
اره من دیروز بردم الکی ی دسنگاه میزارن تو گوش تمام فقط میخوان پول بگیرن
اره عزیزم تو کارتش نوشته شده بود
از بیمارستان مرخص شدنی گفتن ۳ ماهگی بیارش ماه پیش بردمش
من بردم هزینش شد ۵۰۰تومن
نه من همون دو هفته اول بردم همونه نگفت بیار
شنوایی سنجی که یکبار تازه دنیا اومده
یکبار هم گفتن ۶ ماهگی
برا من گفتن امروز برم کار داشتیم صبحی زنگ زد پاچمو گرفت گفت امروز نوبتتونه ها گفتم کار داریم فردا بیایم گفت پروندتون سوخت خدافظ 😑
من موندم این شبکه بهداشت کارمنداش چرا اینجورین خوددرگیری دارن
من 10روزگی بردم
ن من ۱۵ روزگیش ک بردم گف دیگه ۹ ماهگی بیارش
من دیکه نگفت بهم باید ببری، همون اولی بردم فقط
دخترم سه و نیمشه همیطور اتفاقی دیروز بردمش واس رفلاکسش دکتر گوشش و قلبش هم چک کرد
اره من ۱۸ هم که میشه سه باید وقت بگیرم ببرم ولی دختر بزرگمو نبردم همون اولیه رو انجام دادم فقط چون نمیدونستم کسی هم نگفت ببرم
نه مگه باید ببریم؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.