۳ پاسخ

من مرغ با پیاز فلفل دلمه ای زردچوبه میزارم بپذه وسطاش زعفران هم میریزم به مرغ
پیاز خلالی سرخ میکنی با زردچوبه قارچ وسطاش میریزم که با پیاز مزه دارم میشه کاراملی میشه بعد که پختن قشنگ ی قاشق رب میزنم میزارم یکم تفت بخره مرغ ریش ریش میکنم میریزم داخل موادم بعدش فلفل دلمه ای نگینی میکنم میریزم توش یکم درش میزارم زیرش کم میکنم بعد ی ربع حاضره
میتونی رب نزنی پنیر پیتزا بزنی یا کلا ساده بخوری

من فلفل دلمه هم بهش میزنم.سیر هم که طعمشو عاااااااالی میکنه حتما سیر و کمی اویشن هم اضافه کن و نوووووش جاااااان 😋😋
من دیشب رفتم فروشگاه خرید اومدم سوسیس کالباس بخرم دیدم اوه چقد گرون شده ۴۰۰-۵۰۰😳
گفتم ولش کن رفتم بجاش مرغ خریدم گفتم حداقل سالمتره

سینه مرغ بزار بخته بشه با نمک و پیاز بعدش ریش ریش کن ، قازچ و جدا سرخ کن با نمک اگه دوس داری وقتی پخت بهش پنیر پیتزام بزن بزار اب بشه بعد مرغ بریز لا نون قارچم روش با گوجه و خیارشور هرچی دوس دارید نوش جان کنید

سوال های مرتبط

مامان آراد اهورا مامان آراد اهورا ۱ سالگی