۳ پاسخ

من مرغ رو با پیاز میپزم‌ریش میکنم .بعد یه مقدار پیاز و قارچ و فلفل دلمه ای رو با هم تفت میدم .بعد مرغا رو میریزم‌توش یه تفت‌میدم پنیر پیتزا میریزم روش .بعد میزارم داخل نون باگت با خیارشور و کاهوپیچ و گوجه و سس مایونز خوب میشه

من این مدلی درست میکنم
مرغ و میزارم با پیاز و فلفل دلمه ادویه میپزه بدش ریش ریش ریش میکنم
کاهو و گوجه خیار شورم ریز میکنم و مخلوط میکنم سس هزار جزیره بهش میزنم
قارچ و پتیر پیتزام درست میکنم
بدش نون باگت و خالی میکنم یکم سس میریزم بدش مرغ .کاهو ...پنیر پیتزا و قارچم میزنم اگ وقت داشته باشم میزارم یکم تو ساندویچ ساز اگ نه همنجوری میخوریم خیلی خوشمزه میشه مخصوصا اگ بزاری ساندویچ ساز

من مرغ رو میپزم بعد با ادویه مرینت مبکنم سرخ میکنم خیارشور کلم سفید ذرت و نخود رو با مرغ قاطی میکنم سس مایونز خردل یکم آبلیمو نمک و فلفل میکس میکنم و با چیپس خلالی و نون باگت خیلی خوب میشه

سوال های مرتبط