سرلاک از چهارماهگی میدین به بچه

۴ پاسخ

خالم میگف بچش رفلاکس داشته دکتر گفته از چهارماهگی سرلاک برنج بده

از بادام شروع کن .از یک بادام.باشیر خشک یا با آب جوش.بعد کم کم آرد برنج و نشاسته اضافه کن یا بادام رو بیشتر کن

زوده خیلی زوده

نننهههههه

سوال های مرتبط

مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان وروجک مامان وروجک ۱۵ ماهگی