اصلا سخت نیس خیلیم راحت بدون استرس برو بزن ب منم میگفتن فلانه تب داره درد داره ولی بچه ها متفاوتن
یکی خوراکیه یکی دست یکی پا
بنظرم همون روز ببرش جایی ک بهش خوشمیگذره یا همبازی هاشو بیار خونتون بازی کنن ک یادش بره
من خواهرمو گفتم بیاد با بچه هاش خونم دوتا دختر داره نه ساله و ۱۱ باهاش بازی کردن اصلا یادش نیومد تازه بیرونم رفت باهاشون
پاراکید یا استا سر ساعت بده خنک نگ دار خونه رو لباس کم شب بگذره تمومه
اره خیلی سخت بود مخصوصا روزاول
یکی دست یکی پا
اون پا خیلی سخته اصلا نمیتونس راه بره
من دیروز زدم خداروشکر خوب بود فقط،دیروز عصری یکم تب کرد بعد یک ساعت هم خوب شد
ایشالا برا شما آسون باشه ولی من دهنم سرویس شد سه روز بکوب گریه کرد و تب کرد
خداراشکر برای پسرمنم خوب بود فقط شب قبل تب داشت ک کنترل میشد
نه عزیزم سخت نیست
من دخترم بردم یکی دست یکی پا براش زدن
بعد واکسن بلافاصله بردمش خانه بازی دقیق۱یکساعت میدویید و بازی میکرد بعدشم دیدم بدنش یکم داغه استامینوفن دادم غذا هم دادم اومدیم خونه خوابید
عصرم بیدار ک شد اوکی بود خداروشکر درد نداشت حتی فراموش کردم واسش کمپرس سرد و گرم بزارم
فقط اینو بگم بعد واکسن بچه باید تحرک داشته باشه و بدوعه که شب پا درد نگیرع
استرس نکش برو بزن بچه ها فرق دارن باهم
منامروز صبح زدمیکم بی حاله و پاش دردمیکنه خداروشکر فعلا تب نداره
می گن که سخته هنوز نزدم..😬
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.