دختر منم گف مشکوک به فاویسم هس حالا4ماهگی باید ببریم آزمایش ایشالا که درست شده باشه و نداشته باشه دیگه
چرا آزمایش دادین؟ تو آزمایش های روتین هست یا خودتون ارثی داشتین؟ اصلا ارثیه؟
ماام مهراد رو برای زردی بردیم ازمایش، چکاپ کامل زردی نوشت دکتر ک مشخص شد فاویسم داره، خودمم تو بچگی داشتم چیز خیلی مهمی نیست فقد باقالی نباید بخوره با یسری داروهای انتی بیوتیک ک هرجا دکتر بری بگی فاویسم داره داروهارو نمیده بهت
پسر دایی من داشت تا ۶ ماهگی رفع شد ولی پسرعمه هام دارن و الان ۲۰ سالشونه اصلا خوب نشده بوی باقالی بهشون بخوره قش میکنن
سلام عزیزم این فاویسم چی هستش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.