۵ پاسخ

دختر منم گف مشکوک به فاویسم هس حالا4ماهگی باید ببریم آزمایش ایشالا که درست شده باشه و نداشته باشه دیگه

چرا آزمایش دادین؟ تو آزمایش های روتین هست یا خودتون ارثی داشتین؟ اصلا ارثیه؟

ماام مهراد رو برای زردی بردیم ازمایش، چکاپ کامل زردی نوشت دکتر ک مشخص شد فاویسم داره، خودمم تو بچگی داشتم چیز خیلی مهمی نیست فقد باقالی نباید بخوره با یسری داروهای انتی بیوتیک ک هرجا دکتر بری بگی فاویسم داره داروهارو نمیده بهت

پسر دایی من داشت تا ۶ ماهگی رفع شد ولی پسرعمه هام دارن و الان ۲۰ سالشونه اصلا خوب نشده بوی باقالی بهشون بخوره قش میکنن

سلام عزیزم این فاویسم چی هستش

سوال های مرتبط

مامان پسرام ❤️ مامان پسرام ❤️ روزهای ابتدایی تولد