۹ پاسخ

وای کولیکش شروع شده خیلی بده منم پاب پای بچه م گریه میکنم همش میخواد شیر بخوره، مارک شیرخشکش چیه؟
برای من با گیگوز قطره کولیف یکم بهتر شده ولی بازم خیلی سخته میگن دوره داره تا ۴ ماهگی اینا اینطورین😢

احتمالا رفلاکس داره دختر منم همینطوره

وای بچه داداشمم اونجوری میشد انگار دارن خفش میکنن
یه مدت گذشت درست شد

رفلاکس داره شاید

کولیک داره ببرش دکتر

شاید رفلاکس داره
بعد هربار خوردن اروغشو بگیر یه ۲۰ دقیقه هم روی شونت نگه دار ببین درست میشه یا نه

پسر منم همینجوریه 😮‍💨فکر کنم دلشون درد می‌کنه هر چی هم رعایت میکنم هیچی به هیچی فقط گشنه موندم همین

پسرمنم همینطوریه

پسر منم اینجوره داروهم میخوره همینطوره کولیک داره

سوال های مرتبط