ناهار فسقلم
قیمه🙃😋

تصویر
۱۲ پاسخ

ظرفش عین پسرمنه

حالامن یه ماست بزارم کنار غذا همرو قاطی هم میکنه تو دسر و قیمه گذاشتی کنار هم

من اگه دسر بذارم دخترم دیگه اصلا غذا رو نگاه هم نمیکنه

نوش جونش عزیزم خیلی کم نیس حس میکنم این فقط به اندازه یه قاشقه

نوش جان❤️ ، دیس لایک چیه دیگه گذاشتن لابد میخوان بگن زن حامله اینجاست عکس غذا نذار 😄😄😄😄

نوش جون فسقلی

خرطوم فیله را چیز دیگه یه لحظه تصور کردم یعنی تو ذهنم اومد😂

فسقل باید دسر هم بخوره 😂

دستور دسر رو میدی گلم

نوش جونش عزیزم🌸

نوش جان فسقل

نوش جانش باشه گلم. اون صورتیا چیه

سوال های مرتبط

مامان ehsan . kiyan مامان ehsan . kiyan ۲ سالگی
مامان ماه مامان🌛 مامان ماه مامان🌛 ۲ سالگی