۵ پاسخ

امیدوارم وقتی که میخوای ترکش بدی هم خوشحال باشی✅
من میخواستم دوسالگی پستونک ازش بگیرم پوستم کنده شد

بیبی لند اورتدنسی همون اول گرفته بودم اونو گرف بعد ۳ ماه سر گرد هم داشت بادامیم داشت هی ار شی هم گرفتم طرح روز بیبی لندو گرف

من پسرم عوق میزنه خیلی بده،پستونک چی براش گرفتی؟من بیبیلند طرح اونت

مبارکه 😅😅😂
کلا من بچه پستونکی و بابچه هوایی
که انگشت شصت میخورن خیلی دوستدارم....دخترم فعلا پستونک میگیره

چجوری قبول کرد گرفت دختر من نمیگیره همش عوق میزنه

سوال های مرتبط