۶ پاسخ

بله خطرناکه خدایی نکرده بره بالا بستری میشی
فشارتو کنترل کن نرار بره بالا

نمک حذف کنن حتما و سریع اورژانس

بله خطرناکه
من دفع پروتئین داشتم فشار خون بالا
بستری شدم
حتما زود زود باید بره دکتر

بله خطرناکه باید تحت نظر باشن‌

من خودم ۵روز آخر بارداری این اتفاق برام افتاد خیلی خطرناک ولی استرس نداشته باش فقط مدام حواست به فشارت باشه رفت بالا برو اورژانس

بله عزیزم خیلی
مراقب فشارت باش
مسمومیت بارداری(پرک لمسی )
حتما تحت نظر باش

سوال های مرتبط

مامان نازگل وکوروش مامان نازگل وکوروش ۱۴ ماهگی