۳ پاسخ

حتما با دکترت درمیون بزار
همه میگن پهلوی چپ ولی من هرموقع اب خنک خوردم و به پهلوی راست خوابیدم حرکاتشو فهمیدم

پروژسترونتو بذار به پهلوی چپ دراز بکش نفس عمیق بکش و هم شکلات بخور هم ترشی(رب انار خیلی خوبه) تمرکز کن حتما حرکاتشو حس میکنی❤️

برو پیش دکترت اگر نیست برو بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌ودوم بارداری