۱۰ پاسخ

حق داری عزیزم
دیونمون کردن بچه‌ها بخدا

منکه از بس جیغ میزنم گلوم سوزش میگیره. اصلا اعصابم کنار بچه نمی‌کشه.

بخاطر چ امتحانی سرش داد ردی؟

طبیعیه خواهر شب روز دادنزنیم نمیشه دیگه داغون شدیم ازدستشون

عادیه‌مگ‌میش عصبانی نشد والا اینجام هی میگن فلانه بساره نمیش ک عصبی نشد همینطوری خیلی وضعیت خوبی داریم بچه هم بیاد یه کاری بکن یهو میریزه بیرون ادم فقط باید خودمون بزنیم بیخیالی

من پسرم دعوا میکنم سرش داد میزنم میزنه تو گوشم میخنده😅 طبیعی شده اصلا نمیترسه

منم امرور خیلی هامون دعوا کردم دیگ انقد کلافه ام کرده بود خودمو زدم از دستش ولی خیلی ناراحتم اون بچه است نمیفهمه که من باید خودمو کنترل کنم

دیگه عذاب وجدان نمیخواد بگیری ولش کن

فدای سرت نمیشه که فقط نازشونو بکشیم دعوا هم لازمه براشون

بیخیال طبیعیه

سوال های مرتبط