۵ پاسخ

میگرن نبض داره عزیزم سعی کن عصبانی نشی اصلن و یا زیاد از حد نخندی از بوی دود و ادکلن دوری کن گلاب بو کن
و وقتی سرت درد میگیره چشماتو ببند و یه جایی دور از نور و صدا بخاب بهتر میشی منم همینطوری میشم بعضی اوقات

من وقتی ترش میکنم اسید معده ام میاد بالا سردرد میشم شدید نبض دار هم هست الان ک بچه بزرگ شده به معده زیاد فشار میاد شاید سردرد شما هم از همین ترش کردن باشه

اگه جاشو عوض کنه میگرن

شاید اب کم میخوری من روزی که اب کم میخورم شبش جوری سردرد میگیرم که چشمام باز نمیشه از درد

میگرن نیست؟

سوال های مرتبط