۴ پاسخ

مبارکه عزیزم🌷😍

هیچکی نداره اولش.بزار هی مک بزنه قطره شیر افزا هم بخور .راه میفته سه روز دیگه

به سلامتی عزیزم کدوم بیمارستان بودین . ؟ اگه سزارین شدین اشکال نداره سه چهار روز دیگه میاد شیرت اگه طبیعی هم بودین‌کمپرس آب گرم بذارین رو سینتون شیرتون میاد

باید بدی بچه بخوره
انقدر مک بزنه تا بیاد

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۱۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان آوا خانوم مامان آوا خانوم ۳ ماهگی