مبارکه عزیزم🌷😍
هیچکی نداره اولش.بزار هی مک بزنه قطره شیر افزا هم بخور .راه میفته سه روز دیگه
به سلامتی عزیزم کدوم بیمارستان بودین . ؟ اگه سزارین شدین اشکال نداره سه چهار روز دیگه میاد شیرت اگه طبیعی هم بودینکمپرس آب گرم بذارین رو سینتون شیرتون میاد
باید بدی بچه بخوره
انقدر مک بزنه تا بیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.