۷ پاسخ

عزیزم ۱۰،۲۰ روز اول که طبیعیه تازه ۱۰ روز اول تا ۲۰۰ گرم هم کم میکنن چرا گریه اخه

نگران نباش عزیزم منم بچه منم ۱۰ روز ان آی سیو بود ۳۱۰۰ دنیا اومد تا یکماهگی فقط ۱۵۰ گرم وزن اضافه کرد با شیر خودم دیگه منم دارم شیر خشک کمکی بهش میدم تو هم بده خیلی خوبه

عزیزم غصه نخور شیر خشک هم بده . این دکترا و بهداشت فقط بلدن آدمو ناراحت کنن من اینقدر سر رفتارشون گریه کردم .

بهداشت همیشه حرف مفت میزنن اهمیت نده مگ همه اینایی که بزرگ شدن از اول درشت بودن غصه نخور شیرمیدی عزیزم

شیر خشک میدی وزن میگیره گریه ندارع که

عزیزم بهداشت اهمیت نده بخدا هرسری یه چی میگن
رعایت بکن ولی اینکه با حرفاشون داغون بشی با فلان نه

عزیزم نگران نباش، وزن میگیره بزرگ میشه و این روزای سخت یادت میره! الان باید خودتو کنترل کنی و قوی باشی مادر بودن یعنی همین دیگه قوی بودن❤️با شیر خشک کمکی زود وزن میگیره بچه

سوال های مرتبط

مامان طلا مامان طلا ۹ ماهگی
تجربه
دوستان اومدم از تجربه علت زردی بچم بگم

همه شما میدونید بعد تولد بچه تو بیمارستان نمی‌گذارند به بچه شیر خشک یا آب قند بدید و مدام پرستار بچه میاد و میگه شیر بده سینه بده تا شیرت بیاد.
بچه هم روزهای اول از گرسنگی گریه نمیکنه.
روز چهارم دخترمدبخاطر زردی بستری شد
دکتر تمام فاکتورهایی که علت زردی است را از من پرسید
مثل گروه خونی، وزن، سن زمان تولد، سابقه فرزندان قبلی، و من تمام فاکتورها اکی بودم ، و تنها مشکل بچم کم شیر خوردن روزهای اول بود.
دکتر گفت چرا شیر خشک ندادی چرا کم تغذیه کردی.
از طرفی در ان آی سی یو شیر خشک گذاشتن که مامانهای به بچه هاشون سیر خشک بدهند.
نتیجه اینکه درسته باید بدو تولد سینه مادر بدی که شیر جریان پیدا کنه و بچه به شیشه شیر عادت نکنه ولی باید به حجم تغذیه بچه هم حواستون باشه.
تو ان آی سی یو گفتم شیر خشک را با سرم بده و دستکش دستت کن و انگشتت را بده دهان بچه که فکر کنه سینه مادر را مگ میزند و از گوشه دهان با سرنگ شیر هم بده. خیلی قشنگ شیر میخورد. البته من روز سوم شیرم اومد و تو ان آی سی یو شیر خودم را میدادم و برای زودتر بهتر شدن کمی هم شیر خشک دادم.