۲ پاسخ

استرس نگیر.شکم بند پاک سمن بخر دکتر بمن تو هفته ی ۱۸ گفت ببند شکم هم ندارم ولی گفت پایینه ببند

بخاطر شکم کوچیکت خب گفته رشد جنین خپبه که چرا انقد با شکم بزرگ خوشحال میشن بخدا جز ترک خوردن شکم و سنگینی و بزرگ کردن بچه مخصوصا برای خانمهای طبیعی هیچی بدنبال نداره استرس نده بخودت بچت رشدش خوبه نگران نباش دیگه

سوال های مرتبط