استرس نگیر.شکم بند پاک سمن بخر دکتر بمن تو هفته ی ۱۸ گفت ببند شکم هم ندارم ولی گفت پایینه ببند
بخاطر شکم کوچیکت خب گفته رشد جنین خپبه که چرا انقد با شکم بزرگ خوشحال میشن بخدا جز ترک خوردن شکم و سنگینی و بزرگ کردن بچه مخصوصا برای خانمهای طبیعی هیچی بدنبال نداره استرس نده بخودت بچت رشدش خوبه نگران نباش دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.