منم تازه دارم ترک دارم میخورم
وای منم خوشحال بودم تا الا ترک نخوردم پس امکانش هستش😰
منم ۳۸هفته اولین ترکو زدممم😐😑😑😑
من خیلی خوشحال بودم که ترک نخوردم ولی انگار تا لحظه آخر امکانش است 😭😭
ای وای من فکر کردم تا الان نزدم دیگه نمیزنم که🤦🏻♀️
ای وای من خوشحال بودم ترک نخوردممم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.