تازه دارم غذا میخورم فردا سزارینم

۸ پاسخ

دکترت کی بود عزیزم راضی هستی؟؟

به سلامتی 😍

چشمت روشن عزیزم

غذای سبک بخور حتما، حداقل ۸ ساعت هم ناشتا باش عزیزم.
الهی بسلامتی زایمان کنی😍

انشاءالله به سلامتی برگردی بر ما هم دعا کن

دیگه تا صبح هیچی نخور 🙏🏻🌹 بخاطر خودت میگم اگر معده ت خالی باشه فقط کمی حالت تهوع تجربه میکنی داخل اتاق عمل. ولی اگر معدت پر باشه....🤦🏻‍♀️💔 خطرناکه

چه خوب😍
چه حسي داري؟

کدوم بیمارستانی؟؟
سزارین اولی یا دوم؟

سوال های مرتبط

مامان آرین و آروین مامان آرین و آروین ۶ ماهگی
مامان تیارام مامان تیارام روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱۰ ماهگی