من قطره کولیتیک گرفتم الان سه مرتبه هست بهش دادم از دیروز بهتره
شربت پدیا بست کولیک بگیر عالیه برا نفخ و باد شکمش منم دخترم شکمش ازین بزرگ تر بود همین شربت و هر ۸ ساعت ۱۰ قطره میدم هم شکمش بادش خابیده هم نفخ نمیکنه چون درجا میگوزه
ببین اگه کتفش یکم فشار بدی گریه کنه اینکه بد گرفتیش ودرد ازاین قنداقش کن محکم خوب میشه واگه نفخ قطره دایمکتون زود ارومش میگنه
کولکیز امتحان کردی؟ خوبه خیلی
واسه شکمش هم پروکید بده
نفخ داره بچگی بهش گریپ میکسچر بده
اگه تهران زندگی میکنی ببر پیش دکتر طالبیان عالیه بزنی تو نت مطبشو میاره برات داوود طالبیان
نفخ حتما
به همه بدنش دست بزن شایدبدبلندش کردی اذیت شده.اگه ازکولیک باشه بایدببری یه دکترخوب که مشکلش کم بشه
فک کنم نفخ داره جوجه☹
بچه شکمش باد کرده اگه شیر خشکیه شیرش و عوض کن یا شربت ضد نفخ بده شکمش و زود زود چرب کن
بچه بی دلیل گریه نمیکنه یا جایی درد داره یا دل درده عایا بد بلندش نکردی ؟
عزیزم دکتر بردیش؟؟ به احتمال زیاد کولیک داره بزرگی شکمش هم بخاطر نفخ هستش
کولیک داره اگه شیر خشک میدی بهش قطره میلکازیم قبل هرشیر دهی ۵ قطره بده و قطره بی بی کر ۱۰ قطره روزی یه بار
بچه من ک از بچگی بشدت موقع بیدار شدن گریه میکنه میفهمم گشنشه
خب بی زبون کولیک داره
دکتر بردی عزیزم!؟
معدش کار میکنه ؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.