رژیمم ولی خیلی هوس چیپس وپفک کردم😔😔😔

۷ پاسخ

شما عزیزم یرای رژیم صبحانه وشام میخورین ناهار رو حذف کردین؟

خیلی به خودت سخت نگیر هفته یه وعده آزا باش هر چی دوست داشتی بخور ...اینجوری وزنت استپم نمیخوره ...در ضمن ۶۰ کیلو چاق نیستی من ۶۸ کیلوم قدم ۱۶۵ همه میگن دیگه لاغر نشو

من چیکارکنم‌چاق بشم😭😭😭

منم

من چی بخورم چاق شم نگین هی بخور میخورم ازمایشام اوکیه

وای منم.من امروز رژیممو حفط کردم فقط میوه بیشتراز تعداد واحدام خوردم خداکنه فردا کم کرده باشم😩

من ۳-۴ ماه نخوردم

سوال های مرتبط