۷ پاسخ

نه بریز تو اب جوش چندتا قل بزنه بعد بریز تو اب یخ بعد فریز کن

نه بشور خرد کن بریز مشمبا بزار فریزر
هرموقع خواستی استفاده کنی مستقیم بپز نزار یخش باز بشه

سلام‌گلی بیا کانالم شامپو بیوکسین پرسیدی ۰۹۳۸۲۱۹۰۳۰۵پیام بده ادکنمت

من سرخ میکنم و فریز میکنم

ببین من میشورم خرد مبکنم یک قابلمه ک از حجم قا چ هام بیشتر باشه اب میکنم میذارم رو شعله زیاد جوش ک اومد یک دوقاشق ابلیمو میریزم بعد قارچ‌ها رو میریزم و در چند دقیقه قل ک زد از آب میکشم بیرون میریزم تو ظرف اب یخ سرد ک‌شد ابکش میکنم میریزم رو پارچه ابش ک زفت فربز میکنم سفید میمونه

من همیشه فریز میکنم پوست میکنم نازک نازک برش میزنم

بشورش پوستش بکن همین سالم فریز کن ،موقع مصرف یکمذیخ زدایی شد برش بزن ،من اینجوری فریز میکنم سیاه نمیشه

سوال های مرتبط