۴ پاسخ

درد کشاله ران و واژن منم دارم بخاطر تغییرات زایمانه بدنت داره آماده میشه

درد واژن و کشاله رانت از فیبروم نیست
منم از هفته ۲۰ اینا این درده برام شروع شده تا همین الان تو خواب نفسم میره تا میخوام پهلو ب پهلو شم یا بلند شم

لعنت به فیبروم منم دارم

چرا میترسی؟

سوال های مرتبط