۳ پاسخ

پسر من اگزماش شدید شد یهو دیگه ندادم

دختر من ریفلاکس داره بینی هم گرفته و خس خس سینه داره دکترش هم گفته فعلا بادام نخوره

نه اگزما میزنه

سوال های مرتبط

مامان آیهان و آی سو مامان آیهان و آی سو ۱۷ ماهگی
مامان ویهان🤍 مامان ویهان🤍 ۱۲ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۱ سالگی
مامان آلپ آی مامان آلپ آی ۱ سالگی