پمپ درد
سلام✋شنیدم پمپ درد مخدر داره، برای شیر دهی مشکل ایجاد نمیکنه؟؟

تصویر
۱۷ پاسخ

من هر دو تا زایمانم استفاده کردم خداروشکر مشکلی هم نبود ان شاءالله برای الانم استفاده میکنم

چرته ک میگن مخدره

عزیزم هرچی مسکن تو دنیا خست داخلش مخدره.خودتو اذیت نکن.

نه مشکلی نداشتم من

مخدر داره درسته ولی دوزی که داخل شیر ترشح بشه کمه و دوما نهایتش یچه یکم خابالود میشه همین

من نزدم
و کلا بیهوشی ام نزدم
اسپابنال شدم نظر مادر شوهرم بود چون پرستار ماما هستند

مورفین توشه دیگه

من اصلا نگرفتم با شیاف دردم کنترل شد

عزیزم درخواست دادم قبول کن

فکر نمیکنم جدیدا از مسکن های خیلی قوی استفاده بشه،چون من از دکتر بیهوشی که پمپ درد رو گرفتم بهم گفت شیاف هم داشته باش که دردت رو اروم کنه

نه هیچ مشکلی ایجاد نمیکنه فقط چون سزارین هستید شیرت از روز دوم و سوم درست میاد چه باپمپ چه بی پمپ ،اگه شیر خشک ببرید عالیه بچه هم یا زردی نمیگیره یا اگه بگیره کم میگیره

تو اتاق عمل به دکتر بیهوشی گفتم پمپ درد میخوام بهم گفت دخترم تو باید به نوزاد شیر بدی پمپ درد مسکن توشه قاطی شیرت میشه برانوزاد خوب نیست با شیاف و سرم دردتو قابل تحمل میشه منم بخاطر حرفاش بیخیال شدم و دردام قابل تحمل بود

من عمل مینی بای پاس معده کردم، آسم داشتم دکتر ریه نامه داد به دکتر بای پسم ک از پمپ درد استفاده نشه

طبق تجربه من برای سزارین نیازی نداری، دردش قابل تحمله و به ریسک اون نمیارزه

بله عزیزم ترکیبی از مسکن هاست و نوعی مخدر هست من زایمان اولم عرفان سعادت آباد بودم و سر پرستار اونجا وقتی اومدم ریکاوری و دردام شروع شد گفت بنظرم اگر میخوای شیر خودت رو بدی دیکلوفناک ۱۰۰استفاده کن بجای پمپ درد چون درواقع مخدر هست و توی شیرت ب بچه منتقل میشه

دکتر من گفت نگیر

عههه جدی

سوال های مرتبط

مامان بی بی مامان بی بی ۵ ماهگی
مامان بهار مامان بهار ۱ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۵ ماهگی